🚚 Darmowa dostawa za zakupy powyżej 250 zł 🚚

Kruche rogaliki bez cukru

kruche rogaliki bez cukru

Przepyszne, delikatne, bardzo proste i szybkie w przygotowaniu kruche rogaliki bez dodatku cukru, które znikają w tempie ekspresowym! Jeśli myślisz, że rogaliki to skomplikowana sprawa to koniecznie spróbuj tego przepisu! Gwarantuje Ci, że będziesz zaskoczona jakie to proste, a w dodatku przepyszne!

Swoje rogaliki przygotowałam z dodatkiem powideł bez cukru oraz z dojrzałą gruszką drobno pokrojoną i wymieszaną z cynamonem cejlońskim. Nie nakładaj tego nadzienia zbyt dużo. Wystarczy tylko odrobina bo jeśli zacznie Ci wypływać to rogaliki będą się przypalać.

Kruche rogaliki to nie tylko pyszny podwieczorek! To także świetny sposób na spędzenie wspólnie czasu z dzieckiem w kuchni i włączeniu go we wspólne gotowanie. Do czego bardzo Cię zachęcam!

Swoje rogaliki posypałam liofilizowanym mango w proszku - znajdziesz je w moim sklepie <TU> w tropikalnych różdżkach smaku. Fantastyczny, zdrowy zamiennik cukru pudru, który serdecznie Ci polecam!

A jeśli szukasz innych, prostych w wykonaniu pyszności to polecam Ci mój e-book Gofrownik. Znajdziesz tam przepisy na pyszne gofry na słodko oraz wytrawnie bez dodatku cukru!

A zapisując się na mój newsletter otrzymasz kod zniżkowy na wszystkie moje e-booki z przepisami!

Lista składników:

200 g twarogu tłustego

separator składniki przepisu

200 g mąki (u mnie orkiszowa jasna)

separator składniki przepisu

2 łyżki mleka

separator składniki przepisu

200 g masła

separator składniki przepisu

opcjonalnie płaska łyżeczka wanilii w proszku 

Wykonanie:

1. Twaróg z mlekiem i opcjonalnie z wanilią blendujemy na gładko.

2. Masło kroimy na małe kawałki dodajemy do twarogu, mieszamy, dodajemy mąkę i całość dobrze wyrabiamy rękoma początkowo w misce, później na podsypanej mąką desce. Robimy z ciasta kulę i chowamy na co najmniej 2 godziny do lodówki.

3. Włączamy piekarnik na 180 stopni w funkcji góra-dół.

4. Ciasto dzielimy na dwie równe części, robimy kulkę, rozgniatamy ją rękoma i wałkujemy cienko tworząc okrągły placek (podsypujemy mąką, aby ciasto się nie kleiło). Następnie tniemy nożem jak pizzę na 8 kawałków.

5. Na każdy kawałek dajemy niewielką ilość nadzienia (czytaj uwagi) i zawijamy od szerszej strony do węższej tworząc rogaliki.

6. Z drugą kulką ciasta robimy w ten sam sposób.

7. Układamy rogaliki na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i pieczemy ok. 25 min.

Uwagi:
  • Nadzieniem w rogalikach w tej partii były u mnie: w jednej ósemce powidła czereśniowe bez cukru, a w drugiej ósemce pokrojona w małą kostkę dojrzała gruszka z dodatkiem cynamonu cejlońskiego. Nadzienia dajemy bardzo małą ilość, aby nie wypłynęło podczas pieczenia.
  • Rogaliki posypałam liofilizowanym mango w proszku. Użyłam do tego różdżek smaku tropikalnych, które znajdziesz w moim sklepie <TU>
  • Zobacz krótki filmik na moim profilu na Instagramie <TU> z robienia tych rogalików, będzie Ci łatwiej je przygotować.
  • Wychodzi 16 sztuk rogalików.

Malwina Trzcińska

12.12.23

Zobacz także:

pyszna owsianka czekoladowa z daktylami

Pyszna owsianka czekoladowa z daktylami

Jeśli nie masz pomysłu na śniadanie dla siebie lub dziecka, koniecznie sprawdź przepis na pyszną owsiankę czekoladową z daktylami. Zdrowe, pożywne, a do tego bardzo smaczne śniadanie dla całej rodziny.

Jemy razem - jak jeść razem z niemowlakiem to samo

Jemy Razem, Czyli Jak Jeść Razem z Niemowlakiem od Początku Rozszerzania Diety: Praktyczne Wskazówki

Jemy razem - czyli praktyczne wskazówki jak jeść razem z niemowlakiem od początku rozszerzania diety to samo! Poznaj moje sposoby i przepisy!

pyszny omlet z bananem i kakao

Super smaczny omlet z bananem i kakao

Ten przepyszny omlet z bananem i kakao to świetny pomysł na śniadanie, II śniadanie, zdrowy deser czy nawet kolację zarówno dla Twojego dziecka, a także dla Ciebie. Spróbujcie i przekonajcie się czy skradnie również Wasze serca!

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*
*

Zaobserwuj mnie na Instagramie!