🎁 Z kodem URODZINY10 10% zniżki na wszystko 🎁

Pieczona komosanka dla całej rodziny

komosanka dla niemowlaka

Pieczona komosanka to świetna alternatywa dla tak popularnej pieczonej owsianki. Komosa ryżowa jest jedną z bardziej wartościowych kasz. Cechuje się miedzy innymi sporą zawartością białka, tak więc to obowiązkowa pozycja dla osób, które nie spożywają mięsa.

Pieczona komosanka, na którą przepis znajdziesz poniżej jest bez cukru, bez jajek, bez nabiału i bez glutenu, także idealna propozycja dla alergików!

Z czym ją zjeść? Proponuje z ulubionym masłem orzechowym - u mnie to masło z orzechów laskowych lub z powidłami bez cukru. A najlepiej i z tym i z tym 😋

Bambusowy talerzyk ze zdjęcia znajdziesz w moim sklepie -> TU

Lista składników:

75 g komosy ryżowej białej suchej

separator składniki przepisu

1 dojrzały banan (160 g - waga z uwzględnieniem skórki)

separator składniki przepisu 20 g orzechów włoskich separator składniki przepisu

1 łyżeczka cynamonu

separator składniki przepisu

5 łyżek ekspandowanych drobnych zbóż jak amarantus, komosa czy proso

separator składniki przepisu

120 g śliwek lub większa brzoskwinia

Wykonanie:

1. Komosę gotujemy zgodnie z instukcją na opakowaniu.

2. Włączamy i ustawiamy piekarnik na 180 stopni w termoobiegu.

3. Orzechy drobno siekamy, śliwki lub brzoskwinię kroimy w niewielką kostkę.

4. Ugotowaną komosę oraz obranego ze skórki banana podzielonego na mniejsze części blendujemy. Dodajemy pokrojone orzechy, owoce oraz zboża ekspandowane i dobrze mieszamy łyżką.

5. Przekładamy do kokilek lub większego naczynia do zapiekani i pieczemy ok. 30 min do zarumienienia.

Uwagi:

  • Cynamon najlepiej wybieraj cejloński. Dobrej jakości cynamon znajdziesz w moim sklepie <TU>.

Malwina Trzcińska

07.09.23

Zobacz także:

prosty przepis na karkówkę duszona z warzywami

Prosty przepis na karkówkę duszoną z warzywami

Prosty przepis na karkówkę duszoną z warzywami. Idealny obiad kiedy nie masz czasu stać długo w kuchni, a chcesz przygotować pyszny, domowy obiad dla swojej rodziny. Przeczytaj wstęp i dowiedz się jak zaoszczędzić czas na gotowaniu, a w dalszym ciągu dbać o różnorodność na talerzu.

puszysty omlet na słodko

Prosty w wykonaniu puszysty omlet na słodko

Niezwykle prosty w wykonaniu, pyszny i puszysty omlet na słodko dla całej rodziny. Idealny na śniadanie, podwieczorek lub kolację.

placki z jabłkiem

Smakowite mini placki z jabłkiem

Smakowite placki z jabłkiem dla Twojego dziecka i całej rodziny. Proste, szybkie w wykonaniu i pyszne! Idealnie nadają się dla małych rączek Twojego dziecka, na spacer czy podwieczorek. Koniecznie wypróbuj przepis!

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*
*

Zaobserwuj mnie na Instagramie!